Universal Pictures (شرکت بزرگ فیلمسازی در آمریکا)
بر اساس آمار و ارقام به دست امده، در مجموع 1 میلیارد و 800 میلیون دلار بودجه صرف تبلیغات خارج از خانه شده است.
در این میان، بودجه تبلیغات دیجیتال خارج از خانه در سه ماهه نخست سال جاری شاهد رشدی 57 درصدی بود. سایر انواع تبلیغات OOH مشتمل بر بیلبوردها، تبلیغات بر روی خودروهای حمل و نقل عمومی، ایستگاههای اتوبوس و مترو نیز رشدی قابل توجه را در این زمینه تجربه کردند.
به گفته آنا باگر، رئیس و مدیر اجرایی OAAA، سال به سال، تبلیغات خارج از خانه روند حرکت در یک مسیر صعودی را با قدرت ادامه میدهد. اکثریت قریب به اتفاق تبلیغ کنندگان یزرگ و برتر در عرصه تبلیغات خارج از خانه بودجه خود را در سه ماه نخست سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالا بردند. تقریبا نیمی از بازاریابان برای این کار دو برابر هزینه کردند. این رشد در زمینه سرمایه گذاری در سه ماهه اول سال در کنار بازگشت مصرف کنندگان به رفتارهای قبل از دوران همه گیری و افزایش میزان توجه آنها به تبلیغات خارج از خانه این انتظار را در دل مدیران برندها به وجود میآورد که سهم تبلیغات خارج از خانه از بودجه تبلیغاتی برندها رشد یابد.
Verizon (شرکت مخابرات آمریکایی چند ملیتی)
AT&T (شرکت مخابرات آمریکا)
American Express (شبکه ارائه دهنده خدمات مالی در آمریکا)
با توجه به اطلاعات دریافتی جدید از اتحادیه تبلیغات خارج از خانه آمریکا (OAAA)، بودجه تبلیغات خارج از خانه به لطف سرمایه گذاریهای برندهای بزرگ برتر در سه ماهه نخست سال 2022 میلادی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته آن، 40.5 درصد افزایش یافته که نشان دهنده بازدهی فراوان و پیروزمندانه برای یکی از بخشهایی است که بیشترین آسیب را از سیوع کرونا دیده است.
پیشتر نیز درآمد تبلیغات خارج از خانه نسبت به سال قبل تقریبا 16.7 درصد افزایش یافته بود.
Apple
تبلیغات خارج از خانه در سه ماهه نخست سال 2022 در هتلها و استراحتگاهها نیز به طور قابل توجهی بالا رفته است.
مک دونالد
نتفلیکس
آمازون
HBO (پخش کننده شبکههای تلویزیونی کابلی در آمریکا)
در اینجا 10 برند بزرگ با بیشترین بودجه تبلیغات خارج از خانه در سال 2022 از اول به آخر رده بندی شده اند:
-
www.thedrum.com