استخدام مدیر فروش و بازاریابی و کارشناس صنایع در شرکت مارال چرم در البرز – «ای استخدام»

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64675833/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA

استخدام مارال چرم

 

مهارت های عمومی مورد نیاز:

  • پر انرژی، نگرش مثبت، منظم و دقیق
  • قدرت برقراری ارتباط موثر
  • فن بیان قوی
  • روابط عمومی بالا
  • اخلاق حرفه‌ای تعهد کاری و کار تیمی
  • با هوش و درک بالا



کارشناس صنایع

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • دارای مدرک مهندسی صنایع با 3 سال سابقه مفید
  • تسلط کامل با برنامه ریزی تولید،
  • آشنایی کامل با برنامه ریزی نیازمندی های مواد (MRP) و کنترل موجودی
  • تسلط کامل با نرم افزارهای Excel و راهکاران سیستم
  • توانایی در تحلیل داده ها و ارائه گزارشات
  • آشنایی با ظرفیت سنجی تولید
  • ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی کار سنجی)
  • دارای روحیه کار تیمی، پیگیر، فعال
  • با انگیزه و قدرت تحلیلگری بالا
  • داشتن سابقه کار مرتبط حداقل 2 سال

  • حقوق توافقی
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • بیمه تکمیلی




شرکت مارال چرم جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.


موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
مدیر فروش و بازاریابی

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته های مدیریت بازرگانی و بازاریابی، کسب و کار
  • حداقل 5 سال سابقه کار مدیریت فروش و بازاریابی
  • افراد دارای سابقه در صنعت مد و پوشاک و صادرات در اولویت می باشند
  • مسلط بر استراتژی ها و تکنیک های فروش و تدوین برنامه فروش
  • مسلط به مهندسی فروش (نمایندگان و شعب)
  • مسلط به به فروش اینترنتی و بازاریابی دیجیتال
  • توانایی تدوین استراتژی های مناسب فروش و طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی و پروموشن های مناسب با توجه به شرایط بازار
  • اخذ سفارشات، انجام مکاتبات و مذاکرات فروش، و تسویه حساب با عاملین فروش داخل و خارج از کشور
  • بازاریابی، شناسایی و کشف بازارهای خارجی و داخلی
  • تسلط به انواع تکنیک های سنجش رضایت مشتری
  • توانایی ارائه گزارشات مدون و حرفه ای بر مبنای تجزیه و تحلیل دقیق و مهندسی بودجه
  • تسلط بر فروش بر مبنای صادرات و توسعه بازار در سطح بین المللی با سابقه و رزومه مناسب
  • مسلط به قوانین صادرات و بازاریابی، گمرکی و قوانین بازرگانی ایران و بین الملل