استارتاپ سلریار،مدیریت و رشد فروش آنلاین

تیمور ستارزاده، مدیرعامل و مدیر ارشد بازاریابی سلریار معتقد است راهکارهای نوآورانه‌ای که سلریار به‌عنوان یک دستیار همیشه ‌بیدار به فروشندگان پیشنهاد می‌دهد، آنان را از دردسرهای بزرگ و خطاهای آسیب‌زای نیروی انسانی نجات داده است؛ راهکارهایی که با امکان هفت روز آزمودن رایگان، فروشنده را در قیمت‌گذاری رقابتی همزمان صدها کالا، پردازش دقیق سفارش‌ها، شفاف‌سازی وضعیت هزینه‌های پنهان و درآمد فروش… و مهم‌تر، پیشنهاد رقابت روی کالاهای جدید از طریق ابزار هوش تجاری، نبرد خونین رقابت با دیگر فروشندگان را برای آن‌ها تغییر می‌دهد؛ تجربه‌ای که با پشتیبانی شبانه‌روزی سلریار، به کاهش ضررها و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند.


استارتاپ سلریار، مدیریت و رشد فروش آنلاین فروشندگان دیجی‌‌کالا و دیگر بازارگاه‌ها را آسان‌ می‌‌کند. سال‌هاست که با راه‌اندازی بازارگاه‌های آنلاین(Marketplaces) و به‌ویژه با ظهور کرونا و تغییر ناگزیر سبک زندگی و خرید مردم، بسیاری از فروشندگان در ایران با امید به بازدید مشتریان همیشگی آن‌ها، فرایند فروش کالاهای خود را روی دیجی‌کالا، باسلام، اسنپ‌شاپ و… پیش می‌برند.


برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.


منبع: http://mbanews.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/3401-sellyar-startup,-management-and-growth-of-online-sales.html

سوای این که مدیریت تامین و فروش آنلاین روی این بازارگاه‌ها، نیازمند مراقبت دایمی و پردازش به‌موقع سفارش‌ها و تعهدات ارسال است، سلرها یا همان فروشندگان آنلاین باید برای گرفتن جایگاه قیمتی مناسب نزد مشتری با یکدیگر هم شبانه‌روز رقابت کنند؛ رقابتی که گاهی با کاهش جدی حاشیه‌ اندک سود و تخفیف‌های فزاینده به نبردی باخت-باخت تبدیل می‌شود. از همین رو، همچنان که در آمازون و علی‌بابا و…برای این نبردها ابزارهای فراوانی به یاری فروشندگان می‌آیند، در ایران هم فناوری راه‌حل‌هایی برای هوشمندی وسادگی این رقابت بزرگ ساخته است.

04/5
1402

استارتاپ سلریار،مدیریت و رشد فروش آنلاین

استارتاپ سلریار (Selleryar.com) در یک سال اخیر با ایجاد امکان مدیریت همزمان چند پنل فروش آنلاین و قیمت‌گذاری هوشمند ازطریق ربات هوش مصنوعی، این فرایند را برای سلرهایی که باید کالاهای پرتعدادی را از این طریق در دیجی‌‌کالا (و به‌زودی در باسلام واسنپ‌شاپ) بفروشند، آسان کرده است.

سلریار علاوه بر آکادمی آموزش فروش در بازارگاه‌های آنلاین ایران و کار با ابزارهای مدیریت پنل، به فروشندگان سازمان‌های بزرگ همام کان استقرار و توسعه‌ یک راهکار جامع اختصاصی برای فروش بیشتر و توسعه کسب‌وکار در دیجی‌‌کالا را می‌دهد. تجربه‌ای که به‌زودی با افزودن کانال‌های فروش در باسلام، اسنپ و اینستاگرام، بازی فروش آنلاین را در ایران بازتعریف می‌کند.