جیپ – هنر سفر » بازاریابی حسی - میدانی
کمپین بازاریابی حسی


جیپ – هنر سفر


هرچند که دستگاههای جی پی اس در نوع خود بی‌نظیر و شگفت آور هستند، اما این قبیل محصولات چندان در هنگام تبلیغات جذاب نیستند. اما این بار یک گروه طراحی اسپانیایی کمپینی بسیار جالب را برای شرکت جیپ تدارک دیده است. این تبلیغات از گله‌ها و دسته‌های حیوانات به شکل پیکان (فلش) درآورده است و مفهوم جی پی اس و سفر را به زیبایی در هم آمیخته است. این کمپین بار دیگر مفهوم ابتدایی فناوری جی پی اس که همان هنر سفر کردن بود احیا نموده است.

0 دیدگاه :